Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

Ξεκαρδιστικά "πονηρά" αινίγματα της ελληνικής παράδοσης

Τα αινίγματα υπήρχαν από την αρχαιότητα στην ελληνική παράδοση.Ουσιαστικά πρόκειται για μικρούς,σύντομους γρίφους  που συχνά περιέχουν και μία μικρή δόση χιούμορ.Το αρχαιότερο καταγεγραμμένο αίνιγμα είναι εκείνο που κατά την μυθολογία έβαλε η Σφίγγα στον Οιδίποδα(Τί είναι αυτό που όταν γεννιέται στέκεται στα 4 πόδια, στην συνέχεια στα 2 και λίγο πριν πεθάνει στα 3- Απάντηση:
)

Υπάρχουν αρκετά αινίγματα που όταν ακούς ή διαβάζεις την ερώτηση,το μυαλό πάει κατευθείαν σε κάτι πονηρό  ή πρόστυχο,όμως η απάντηση είναι τελικά αθώα.Αρκετά από αυτά είναι καταγεγραμμένα και στην καθαρέυουσα,πράγμα που δείχνει ότι οι έλληνες από παλιά είχαν ανεπτυγμένη αίσθηση του χιούμορ.
Ας δούμε μερικά τέτοια αινίγματα

Απ'τον κώλο μου την βγάζω και του φίλου μου την δίνω
Απάντηση:


Σκύβω,γονατίζω,σκύβω εμπρός σου,βάζω το μακρύ μου μέσα στο σχιστό σου
Απάντηση:


Σου τη δείχνω και τρομάζεις, σου τη βάζω και πονάς, σου τη βγάζω κι έχει χύσει, κι όμως έχει ωφελήσει.



Τεντωμένη τη βάζω, ζαρωμένη τη βγάζω


Τη σαλιώνω, την κορδώνω και στον κώλο σου τη χώνω


Από πίσω το γλείφουμε και από μπροστά το χαϊδεύουμε. Τί είναι;


Οταν μπαίνει είναι στεγνή, και όταν βγαίνει είναι υγρή. Αρχίζει από Ψ και τελειώνει σε -ολή! Τι είναι;


Τι είναι αυτό που μπαίνει σκληρό και στεγνό και βγαίνει μαλακό και βρεγμένο;



Κόπιασε να φάμε από κώλο οπωρικό


Τι είναι μακρύ,κόκκινο στην άκρη και αρέσει στις γυναίκες να το βάζουν στο στόμα τους


Μύτη με κώλο,κώλος σε λιθάρι, 10 τραβάνε, δυο κατουράνε.Τι είναι?


Σουβλωτό, μπιμπικωτό, σε θηλυκού τρύπα μπαίνει


Εγώ γι' αυτό σ' αγόρασα κι έδωσα τον παρά μου, για να σε βάζω ανάσκελα, να κάνω τη δουλειά μου


Κόκκινη και μαλλιαρή,για τον κώλο σου καλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου