Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Τα πιο ενοχλητικά πράγματα σε ένα ξενοδοχείο

Όλοι μας έχουμε μείνει τουλάχιστον μία φορά στην διάρκεια κάποιου ταξιδιού σε κάποιο ξενοδοχείο.Το δωμάτιο του ξενοδοχείου που μένουμε,γίνεται προσωρινά το σπίτι μας για όσες μέρες διαρκεί το ταξίδι.Όμως υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορεί να μας ενοχλούν ή να μας εκνευρίζουν για όσο μένουμε στο δωμάτιο κάποιου ξενοδοχείου.Μερικά από τα πιο κοινά είναι:
Πολύ στενά δωμάτια που θυμίζουν κελί φυλακής


Νομίζω ότι είναι αρκετά εκνευριστικό για όλους να μην υπάρχει αρκετός χώρος στο δωμάτιο γύρω από τα έπιπλα και να πρέπει να περνάς πάνω από τις βαλίτσες,τα κρεβάτια και τα κομοδίνα για να κινηθείς μέσα στο δωμάτιο.Πόσο μάλλον αν είναι δίκλινο ή τρίκλινο,οπότε σκουντουφλάς συνέχεια επάνω στους "συγκατοίκους" σου.

Βρώμικα δωμάτια



 Τι πιο σιχαμερό από το να κοιμάσαι σε ένα κρεβάτι με άγνωστης προέλευσης αηδιαστικούς λεκέδες επάνω στα στρώματα και στα σεντόνια,να πρέπει να  "διακοσμήσεις" την σιχαμερή τουαλέτα με αρκετά φύλλα χαρτιού υγείας προκειμένου να κάτσεις στην λεκάνη να κάνεις την ανάγκη σου χωρίς να κολλήσεις ηπατίτηδα C ή να αναγκάζεσαι να κάνεις ντους με σαγιονάρες προκειμένου να μην πατήσεις στην βρωμερή ντουζιέρα

Έλλειψη ζεστού νερού


Το ζεστό νερό είναι κάτι απαραίτητο που θα πρέπει να υπάρχει συνεχώς σε όλα τα δωμάτια ενός ξενοδοχείου.Τα περισσότερα δωμάτια δεν έχουν αυτόνομο θερμοσίφωνα και παίρνουν ζεστό νερό από κεντρική παροχή.Όμως έχω καταλήξει σε αρκετά ξενοδοχεία να κάνω σκωτσέζικο ντούς και μετά από παράπονο στην ρεσεψιόν να μου πούν ότι δεν φταίνε αυτοί αλλά οι ένοικοι των υπόλοιπων δωματίων που χαλάνε πολύ νερό.

Χαλασμένα air condition και ψυγεια

Κανονικά θα έπρεπε να μειώνεται αυτόματα η τιμή του δωματίου σε περίπτωση που υπάρχει κάτι χαλασμένο μέσα σε αυτό.Δυστυχώς στα περισσότερα ξενοδοχεία αυτό δεν γίνεται

Να μένεις σε δωμάτιο επάνω ορόφου και να μην υπάρχει ασανσέρ


Έχω δεί σε αρκετά ξενοδοχεία να μην υπάρχει ασανσέρ για τα δωμάτια των επάνω ορόφων.Σε άλλα ξενοδοχεία έχω δει να υπάρχει ασανσέρ,αλλά να είναι τόσο μικρό και στριμόκωλο που είναι αδύνατον να χωρέσει ένα άτομο με 2 βαλίτσες μέσα.Εφόσον στα ξενοδοχεία όλος ο κόσμος κουβαλάει βαλίτσες,θα έπρεπε να υπάρχει υποχρεωτικά ευρύχωρο ασανσέρ για όσα δωμάτια βρίσκονται σε επάνω ορόφους.

Κακή ηχομόνωση


Νομίζω ότι οποιοσδείποτε θα ενοχλούνταν αν την ώρα που ήθελε να κοιμηθεί ή να ξεκουραστεί άκουγε μουσική στην διαπασών από τους ενοίκους του αποπάνω δωματίου που μεράκλωσαν,το ροχαλητό του τύπου που κοιμάται στο διπλανό δωμάτιο και τα βογκητά του ζευγαριού στο απέναντι δωμάτιο την ώρα που "αναστενάζουν οι σομιέδες"

Χαλασμένο φαγητό
Μία τροφική δηλητηρίαση είναι μακράν ο χειρότερος τρόπος να καταστρέψει κανείς τις διακοπές του,πόσο μάλλον αν προέρχεται απο φαγητό του ξενοδοχείου.Μου έχει τύχει σε διακοπές σε πεντάστερο ξενοδοχείο,συγγενικό μου πρόσωπο να πάθει τροφική δηλητηρίαση και μετά να μαθαίνω από την ρεσεψιόν ότι και κάμποσα άλλα άτομα που έμεναν στο ίδιο ξενοδοχείο είχαν ίδια "ωραία" συμπτώματα.Προφανώς κάτι σάπιο υπήρχε στο δείπνο του μπουφέ.Ντροπή και αίσχος!!!Αυτό και μόνο αρκούσε κατά την γνώμη μου για να αφαιρεθεί ένα αστέρι από τα 5.Κανονικά κάθε ξενοδοχείο οφείλει να αποζημιώνει τους πελάτες του σε περίπτωση που παθάινουν τροφική δηλητηρίαση από το φαγητό του,επιστρέφοντας τους όλο το ποσό χρέωσης του δωματίου.

Χρέωση στο WiFi

Θεωρώ εντελώς απαράδεκτο εν έτη 2016 να υπάρχουν ξενοδοχεία που χρεώνουν το Wi-Fi τους στους πελάτες και μάλιστα με χρονοχρέωση!Κάτι τέτοιες γυφτιές κάνουν μόνο τα ελληνικά ξενοδοχεία.Μάλιστα στο προαναφερθέν πεντάστερο ξενοδοχείο εκτός του ότι το φαγητό ήταν σάπιο,οι χρεώσεις του Wi-Fi ήταν τόσο υψηλές που ακόμη και για 10' internet σύμφερε καλύτερα  να πάς σε ίντερνετ καφέ.Στο εξωτερικό σε όλα τα ξενοδοχεία τα Wi-Fi είναι εντελώς δωρεάν για τους πελάτες

Αγενές προσωπικό

Ο σεβασμός στους πελάτες είναι κάτι που θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητο σε μία ξενοδοχειακή επιχοίρηση.Όμως δυστωχώς σε κάποια ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια ελληνικών νησιών(δεν υπάρχουν πιο μεγάλοι απατεώνες και καιρδοσκόποι από τους ιδιοκτήτες δωματίων και ξενοδοχείων των νησιών) με μεγάλη τουριστική κίνηση μου έχει τύχει να συναντήσω την πιο αγενή και απαράδεκτη συμπεριφορά που έχω συναντήσει ποτέ.Έχει τύχει να με διώξουν από δωμάτιο επειδή λέρωσα το κουζινάκι του δωματίου καθώς μαγείρευα και κόλλησε το φαγητό στην κατσαρόλα,να φρακάρει η πόρτα του δωματίου,να με κατηγορήσουν ότι την χάλασα εγώ και να προσπαθήσουν να με χρεώσουν και τα κερατιάτικα για την επισκευή(προφανώς και δεν τα πλήρωσα),να πέσει το κουρτινόξυλο της μπαλκονόπορτας εννοείται χωρίς να το πειράξω και να έχουν το θράσος να με κατηγορήσουν ότι το έριξα επίτηδες προκειμένου να ζητήσω χαμηλότερη τιμή στο δωμάτιο.

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι τα ελληνικά ξενοδοχεία είναι αυτά που έχουν τα περισσότερα προβλήματα αφού στο εξωτερικό σε όσα ξενοδοχεία έχω μείνει,όλα ήταν OK.Και είναι κρίμα σε μία χώρα που η οικονομία της στηρίζεται στον τουρισμό να μην έχουμε σωστά ξενοδοχεία.Εσάς τι σας ενοχλεί περισσότερο στα ξενοδοχεία?Γράψτε το στα σχόλια.



7 σχόλια:

  1. Αγαπητό Ιπτάμενο Πλυντήριο, με αφορμή τα όσα είπατε για τα ξενοδοχεία, έχω μερικές απορίες.
    -Πόσα από αυτά τα ξενοδοχεία έχετε επισκεφτεί;
    -Πόσα ανήκουν στον ιδιωτικό και πόσα στον δημόσιο τομέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτογραφίες που έχω αναρτήσει δεν είναι από ξενοδοχεία που έχω επισκευτεί,αλλά απ'το διαδίκτυο και τις έβαλα καθαρά με χιουμοριστικό σκοπό.Τα προβήματα αυτά όμως τα έχω συναντήσει στην πραγματικότητα σε ξενοδοχεία που έχω μείνει κατά καιρούς .Κυρίως σε χαμηλής-μεσαίας κατηγορίας ξενοδοχειακές μονάδες πολυσύχναστων ελληνικών νησιών κατά την διάρκεια του καλοκαιριού,αλλά κάποια από αυτά όπως έχω αναφέρει αφορούν και μεγάλο πεντάστερο ξενοδοχείο νησιού.Αντίθετα σε ξενοδοχεία που έχω μείνει στο εξωτερικό(π.χ. Βουδαπέστη) όλα ήταν κομπλέ.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή όλα τα ελληνικά ξενοδοχεία δεν είναι καλά;

      Διαγραφή
    3. Δεν γενίκευσα για όλα τα ελληνικά ξενοδοχεία,απλώς αναφέρω κάποια αρνητικά σημεία που μπορεί να έχει ένα ξενοδοχείο ,είτε ελληνικό είτε ξένο.Απλώς εμένα τα περισσότερα από αυτά μου έχουν τύχει σε ελληνικά ξενοδοχεία.Όμως έχει τύχει και να πάω σε ελληνικό ξενοδοχείο και να είναι όλα ΟΚ.Απλώς εγώ προσωπικά είχα περισσότερες κακές εμπειρίες σε ελληνικά ξενοδοχεία παρά σε ξένα.Αυτό όμως μπορεί να οφείλεται και στο ότι δεν έχω ταξιδέψει πολλές φορές στο εξωτερικό και τις λίγες φορές που έχω ταξιδέψει έπεσα σε καλά ξενοδοχεία.

      Διαγραφή
    4. Και κάτι άλλο, μετά από αυτό το αφιέρωμα με τις διαφημίσεις της Q, να κάνετε ένα άλλο με διαφημίσεις που θυμάστε όταν ήσασταν μικρός.

      Διαγραφή
    5. Σύντομα θα κάνω αφιερώματα σε παλιές διαφημίσεις των δεκαετιών '80,'90,'00

      Διαγραφή
    6. Δηλαδή ποιά μέρα παρακαλώ;

      Διαγραφή