Φτάσαμε αισίως στο Πάσχα και η τηλεοπτική σεζόν 2020-2021 σε περίπου 1 μήνα καιρό φτάνει στο τέλος της. Είναι μία από τις πιο ιδιαίτερες τηλεοπτικές σεζόν μιας και λόγω πανδημίας οι συνθήκες παραγωγής των εκπομπών και σειρών είναι πολύ διαφορετικές από τις συνηθισμένες.Το ζωντανό κοινό απαγορέυεται δια ροπάλου σε οποιαδήποτε εκπομπή, όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να κάνουν rapid test κάθε φορά που μπαίνουν σε οποιοδήποτε στούντιο ή γύρισμα, ενώ οι συμμετέχοντες σε reality shows πρέπει υποχρωτικά να μένουν σε καραντίνα τουλάχιστον 1 εβδομάδας πριν μπουν στο πάιχνίδι.Όμως παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες ήταν μία αρκετά πλούσια τηλεοπτική σεζόν με αρκετές σειρές,εκπομπές,ριάλιτυ και τηλεπαιχνίδια, σε αντίθεση με την περσινή σεζόν που κατά την περίοδο της καραντίνας τα πάντα πλην ελάχιστων εκπομπών είχαν παγώσει.Ποιοι όμως βγήκαν κερδισμένοι και ποιοι χαμένοι της φετινής σεζόν?
Οι νικητές:
Ο Ant1 βγήκε ξεκάθαρα κερδισμένος την φετινή σεζόν.Οι πρωινές εκπομπές Καλημέρα Ελλάδα, Το Πρωϊνό και Πρωινοί τύποι έφερναν την πρωτιά τις περισσότερες ημέρες ενώ και στην μεσημεριανή ζώνη με τις χιλιοπαιγμένες επαναλήψεις του Κων/νου και ελένης και το Ρουκ-Ζουκ τα νούμερα κρατήθηκαν αρκετά ψηλά.Η αλλαγή ώρας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων φαίνεται ότι ήταν σωστή κίνηση αφού τα νούμερα κρατήθηκαν φέτος σε αρκετά ικανοποιητικά επίπεδα, ενώ το δυνατό χαρτί του σταθμού ήταν οι σειρές του.Οι Άγριες μέλισσες συνέχισαν δυναμικά για 2η χρονιά φέρνοντας αρκετα υψηλή τηλεθέαση στο κανάλι στην ζώνη 22:00-23:30, ενώ και οι σειρές Ήλιος και Παρουσιάστε έβγαλαν ασπροπρόσωπο το κανάλι αφού κρατήθηκαν σε ικανοποιητικά νούμερα παρά τον υψηλό ανταγωνισμό,αν και το τελευταίο έχει πέσει αρκετά τις τελευταίες εβδομάδες.Το Καφέ της Χαράς είχε καταφέρει θα σταθεροποιηθεί σε σχετικά ικανοποιητικά ποσοστά τις Παρασκευές, όμως ο ant1 έκανε το ολέθριο λάθος να του αλλάξει μέρα προβολής για χάρη της Φάρμας με αποτέλεσμα να πέσουν τα νούμερα, και η αλλαγή αυτή ήταν και εντελώς αχρείαστη αφού η Φάρμα θα μπορούσε να ξεκινάει στις 22:00.Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και αρκετός κόσμος που βλέπει τις σειρές από το διαδίκτυο και κακώς δεν προσμετράται και η τηλεθέαση μέσω web tv στα "νούμερα" μίας σειράς.Η Φάρμα τα πήγε συμπαθητικά,αλλά δεν κατάφερε να φτάσει τα επίπεδα των αντίπαλων ριάλιτυ σε ΣΚΑΪ και Star.Ο Ant1 κατάφερε να βγει νικητής και στην late night ζώνη αφού οι εκπομπές Ενώπιος Ενωπίω και The 2night show δεν πτοήθηκαν ιδιαίτερα από τον ανταγωνισμό των ριάλιτυ στα άλλα κανάλια.Στις αρχές Απριλίου,λίγο πριν το σφύριγμα της λήξης της φετινής τηλεοπτικής σεζόν έκανε πρεμιέρα το τηλεπαιχνίδι 5x5 με τον Μάρκο Σεφερλή που έφερε ανανέωση στην απογευματινή ζώνη και καταφέρνει να δίνει δυνατή πάσα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού.Ίσως θα έπρεπε να είχε κάνει πρεμιέρα λίγο νωρίτερα.Στον αντίποδα το μεγάλο αδύναμο σημεία του καναλιού ήταν η μεσημεριανο-απογευματινή ζώνη αφού μέχρι να κάνει πρεμιέρα το 5x5 είχαμε ένα μεγάλο κενό μεταξύ 16:00 και 17:45 όπου η τρύπα συνήθως καλυπτώταν με επαναλήψεις σειρών ή ξενες σειρές χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία αφού σημείωναν μονοψήφια νούμερα και το τηλεπαιχνίδι Still standing αμέσως μετά δεν κατάφερε να φέρει μεγάλο κέρδος στο κανάλι αφού τα νούμερα του έχουν ξεφουσκώσει πάρα πολύ σε σχέση με τις πρώτες σεζόν, και παραμένουν χαμηλά ακόμη και μετά την αλλαγή ώρας,λογικό να κουράσει μετά από τόσα χρόνια.Τέλος, η σειρά η Φαμίλια δεν κατάφερε να κερδίσει το κοινό και αυτό ήταν αναμενόμενο αφού το σενάριο είναι εντελώς κλισέ και βαρετό.
Θα αφήσε εντελώς στην άκρη την απαράδεκτη στάση του δημοσιογραφικού τμήματος ΣΚΑΪ να ασκεί λογοκρισία, να καλύπτει την αστυνομική βία και να επιβραβέυει του κακούς χειρισμούς της κυβέρνησης στο θέμα της πανδημίας και θα σχολιάσω καθαρά τον προγραμματισμό του σταθμού.Ο ΣΚΑΪ βγήκε αδιαμφισβήτητα κερδισμένος την σεζόν που μας πέρασε.Το πιο δυνατό του χαρτί ήταν τα ριάλιτυ, και κυρίως το Survivor.Η απόφαση να αφήσουν το concept εκτός αέρα για έναν χρόνο προκειμένου να "αναπαυθεί" κρίθηκε απόλυτα σωστή επιλογη, έφερε αέρα ανανέωσης και το ριάλιτυ κατάφερε να ανακτήσει την χαμένη του δυναμική.Τα νούμερα φέτος είναι εμφανώς ανεβασμένα σε σχέση με τα ξεφουσκωμένα νούμερα του 2018 και του 2019 και καταφέρνει να φέρει την πρωτιά στην ζώνη 22:00-01:00 τις ημέρες που προβάλλεται καταφέρνοντας να ξεπεράσει τα μεγαθήρια Masterchef και Άγριες μέλισσες.Στο Α' μισό της σεζόν Big Brother και The Voice έφεραν και αυτά αξιοπρεπέστατα νούμερα.Σχετικά καλά νουμερα σημειώνουν και οι ενημερωτικές εκπομπές του σταθμού.Η daytime ζώνη των Σαββατοκύριακων είναι ένα ακόμη δυνατό σημείο του καναλιού με τις εκπομπές Happy traveller,Dot και O πιο αδύναμος κρίκος να σημειώνουν αρκετά καλές επιδόσεις.Πάμε τώρα στα αδύναμα σημεία του σταθμού.Η σειρά 8 λέξεις δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και κακώς συνεχίστηκε για 2η χρονια κατά την γνώμη μου.Ναι μεν έχει σταθερό κοινό αλλά αυτό είναι πολύ μικρό και τα χαμηλά νούμερα ρίχνουν τον Μ.Ο. της prime-time ζώνης.Το ριάλιτυ House of fame δεν κατάφερε να κερδίσει μεγάλο μέρος του τηλεοπτικού κοινού και κινείται σε μέτρια προς χαμηλά νούμερα,όμως σημειώνει αρκετά υψηλά νούμερα στις μεταμεσονύχτιες επαναλήψεις.Το My style rocks στο Α'μισο κρατήθηκε σε αξιοπρεπή νούμερα αλλά αρκετά πεσμένα σε σχέση με τις προηγούμενες σεζόν και νομίζω οτι θα ήταν καλύτερα να μην συνεχίσει την επόμενη σεζόν.Το Στην υγειά μας μοιάζει πιο κουρασμένο από ποτε, είναι εμφανής η παρακμή του και είναι ξεκάθαρο ότι ήρθε η ώρα να μας χαιρετήσει οριστικά.Αν ο Σπύρος Παπαδόπουλος παραμείνει στο κανάλι θα ήταν καλύτερα να τον αξιοποιήσουν σε κάτι εντελώς διαφορετικό π.χ. κάποιο τηλεπαιχνίδι.
Το τρίτο κανάλι που βγήκε κερδισμένο την σεζόν 2020-21 που ήταν ξεκάθαρα το Star.Tα ριάλιτυ Greece next top model και Masterchef χάρισαν υψηλά νούμερα στο κανάλι για ακόμη μία χρονιά, αν και ήταν λίγο πεσμένα σε σχέση με τις προηγούμενες σεζόν,δείχνωντας τα πρώτα σημάδια κόπωσης.Αρκετά δυνατά χαρτιά για το Star ήταν και οι εκπομπές Αλήθειες με την Ζήνα και Ο τροχός της τύχης.Η σειρά Έρωτας με διαφορά που βγήκε στο Β'μισό δεν κατάφερε κάτι τρομερό, η τηλεθέαση που σημείωσε ήταν μέτρια, όμως ήταν μία σχετικά τίμια προσπάθεια που απέδειξε ότι το κανάλι μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς και στην μυθοπλασία και όχι μόνο στα ριάλιτυ.Από την άλλη πλευρά η μεγάλη αδυναμία του καναλιού είναι η απουσία προγράμματος στην prime-time αρκετών ημερών στο Α' μισό της σεζόν, αφού το Next top model έπαιζε μόνο 2 φορές την εβδομάδα και όλες τις υπόλοιπές μέρες υπήρχαν τρύπες στο πρόγραμμα που καλύπτονταν από ξένες σειρές και ταινίες.Ίσως θα έπρεπε να είχαν προβλέψει και για ένα δέυτερο ριάλιτυ στο Α'μισό ή κάποια νέα σειρά αφού μόνο το Next top model δεν επαρκεί για να καλύψει την prime-time ολόκληρης της εβδομάδας.Ίσως θα πρέπει να ψάξουν κάτι καινούριο για την επόμενη σεζόν.Στο Β' μισό δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα αφού το Masterchef καλύπτει 5 ημέρες της εβδομάδας.Ακόμη, η τούρκικη σειρά που παίζει στην απογευματινή ζώνη ρίχνει αρκετά τον μέσο όρο.Τα τούρκικα δεν πουλάνε πλέον, ίσως θα έπρεπε σε αυτή την ζώνη να εντάξουν κάποια καθημερινή ελληνική σειρά ή ένα 2ο τηλεπαιχνίδι.Τέλος, αρκετά πεσμένα ήταν τα νούμερα φέτος και στην εκπομπή Στην φωλιά των κου-κου
Mπορεί τα νούμερα τηλεθέασης να ήταν σε αρκετά χαμηλότερα επίπεδα από αυτά των ιδιωτικών καναλιών, όμως η ΕΡΤ δεν πάυει να είναι νικητής για την φετινή σεζόν.Μετά από πολλά χρόνια αδράνειας, ολιγωρίας και αυτοαπαξίωσης, η κρατική τηλεόραση ξύπνησε και πήρε επιτέλους μπροστά διεκδικόντας ενεργά ένα κομμάτι από την πίτα της τηλεθέασης, με νέες παραγωγές εφάμιλλες με εκείνες των ιδιωτικών καναλιών.Οι 4 νέες σειρές απέσπασαν ως επί το πλείστον θετικά σχόλια και κατάφεραν να πείσουν αρκετούς τηλεθεατές να πατούν συχνότερα το κουμπί 1 του τηλεκοντρόλ τους που τα προηγούμενα χρόνια πατιόταν μόνο όταν μεταδιδόταν κάποια μεγάλη αθλητική διοργάνωση ή η eurovision.Αρκετά καλά σε σύγκριση με τον Μ.Ο. του καναλιού τα πήγαν και οι ψυχαγωγικές εκπομπές Αυτός και ο άλλος και Μουσικό κουτί.Παράληλλα με την ανανέωση του προγράμματος, η ΕΡΤ φέτος αναβαθμίστηκε και τεχνολογικά.Από τον περασμένο Δεκέμβριο και τα 3 κρατικά κανάλια εκπέμπουν σε σύστημα υψηλής ευκρίνειας (HD), ενώ από τον περσινό Απρίλιο έγινε ο πρώτος τηλεοπτικός φορέας στην χώρα που διαθέτει Over-the-top υπηρεσία δωρεάν για όλους, κάτι που μέχρι πρότινος βλέπαμε μόνο από συνδρομητικά κανάλια.Η πλατφόρμα Ertflix έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής, ιδιαίτερα την περίοδο της καραντίνας, ως δωρεάν εναλλακτική για όσους δεν διαθέτουν συνδρομητική τηλεόραση ή συνδρομή σε πλατφόρμες streaming τύπου netflix, και το περιεχόμενο είναι αρκετά πλούσιο.Αυτό άυξησε ακόμη περισσότερο την τηλεθέαση των σειρών και εκπομπών της ΕΡΤ, αφού ακόμη και όσοι δεν τις βλέπουν την στιγμή της προβολής από τα κανάλια της ΕΡΤ, μπορούν να τις βλέπουν ανα πάσα στιγμή on-demand μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα.
Οι ηττημένοι:
Τα πράγματα φέτος δεν πήγαν και τόσο καλά για τον Alpha που απ'ότι φαίνεται περνάει περίοδο παρακμής και κρίσης ταυτότητας.Οι σειρές
Έλα στην θέση μου και
Μην αρχίζεις την μουρμούρα που αποτελούσαν επιτυχίες για το κανάλι τα προηγούμενα χρόνια, τώρα μοιάζουν πιο μπαγιάτικες, "κουρασμένες" και "ξεζουμισμένες"από ποτέ και δεν έχουν πλέον τίποτε άλλο να δώσουν.Η στρατηγική του αρμέγματος και του σεναριακού ξεχειλώματος που ακουλουθεί το κανάλι επι σειρά ετών κατέστρεψε τις άλλοτε δυναμικές σειρές του,έτσι το κανάλι πληρώνει τώρα τις συνέπειες της χρόνιας τεμπελίας και επανάπαυσης του.Όπως λέει και η γνωστή παροιμία,αν δεν σπάσεις αυγά ομελέτα δεν φτιάχνεις, και αυτά τα αυγά δείχνουν να έχουν σαπίσει εδώ και πολύ καιρό και ζέχνουν.Θα έπρεπε να είχαν σταματήσει προ πολλού και να είχαν αντικατασταθεί από κάτι φρέσκο.Ακόμη, η καινούρια σειρά
Αγγελική δεν απέφερε τα αναμενόμενα και τα μονοψήφια νούμερα που φέρνει καθημερινά προκαλούν πονοκέφαλο στα στελέχη του καναλιού αφού ρίχνουν αρκετά τον ημερήσιο μέσο όρο.Το σενάριο αρκετά κοινότυπο και βαρετό, δεν σε τραβάει να το παρακουλουθήσεις.Ακόμη, φέτος το κανάλι βλέποντας ότι τα ριάλιτυ πουλάνε,αποφάσισε να μπεί και σε αυτά τα χωράφια.Όμως οι επιλογές που έκανε ήταν και μη χειρότερα.Από την μία το
Bachelor που ναι μεν κατάφερε να σημειώσει ικανοποιητικά νούμερα αλλά το concept που αγγίζει τα όρια της trash tv γελοιοποίησε την εικόνα του καναλιού και από την άλλη το
Battle of the couples που έφερε νούμερα που αν ήταν ποσοστά κόμματος σε εκλογές, αυτό το κόμμα δεν θα έμπαινε καν στην βουλή και οδήγησαν όπως ήταν αναμενόμενο σε πρόωρο κόψιμο.Προβληματική και η late night ζώνη με τις εκπομπές
Tik talk,
Τάκης Χατζής direct και
Μεσάνυχτα να περνούν αδιάφορες από την μεγαλύτερη μερίδα τηλεθεατών και το κανάλι φρόντισε να τις χαντακώσει ακόμη περισσότερο αφού από το Β'μισό της σεζόν τις έχει εξορίσει στην βαθιά μεταμεσονύχτια ζώνη,μετά τις 1 το ξημέρωμα.Μάλλον τις προορίζει για νανούρισμα για όσους έχουν αϋπνίες.Στην μεσημεριανή ζώνη υπάρχουν και εκεί προβλήματα αφού τόσο η εκπομπή
pop-up όσο και οι κακογυρισμένες
οικογενειακές ιστορίες σημειώνουν πολύ χλιαρές τηλεθεάσεις.Τα λιγοστά δυνατά σημεία του καναλιού είναι η καθημερινή απογευματινή ζώνη με το τηλεπαιχνίδι
Deal και το
κεντρικό δελτίο ειδήσεων να φέρνουν συχνά πρωτιές στην ώρα τους αλλά και η μεσημεριανή ζώνη των Σαββατοκύριακων με τις εκπομπές
καλύτερα δεν γίνεται και
kitchen lab.Άτυχη στάθηκε φέτος η εκπομπή
Εφιάλτης στην κουζίνα που παρά το δυναμικό come-back με σχετικά υψηλά νούμερα τηλεθέασης, αναγκάστηκε να μας αποχαιρετήσει πρόωρα λόγω του πολύμηνου κλεισίματος της εστίασης από τις αρχές Νοεμβρίου.
Φέτος ήταν μία από τις χειρότερες χρονιές και για το Open που παρ'όλο που είναι ήδη 3 χρόνια στον αέρα,μοιάζει να μην εχει βρεί ακόμη τον βηματισμό του.Την πρώτη χρονιά που βγήκε στον αέρα ξεκίνησε αρκετά δυναμικά με αρκετές σειρές,τηλεπαιχνίδια, ριάλιτυ κτλ. προσπαθώντας να αποτινάξει από πάνω του την κακή αισθητική του σκουπιδοκαναλιού "Έψιλον" το οποίο αντικατέστησε.Οι χαμηλές πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης σε συνδυασμό με το υψηλό κόστος τους έκαναν να αναθεωρήσουν τις επόμενες χρονιά και να πορευτούν πιο συντηρητικά,με ένα πρόγραμμα χαμηλότερου κόστους.Έτσι φέτος ακουλούθησε την ίδια γραμμή με πέρσι, αποφέυγοντας τα μεγάλα οικονομικά ανοίγματα.Όμως το φετινό πρόγραμμα ήταν ακόμη πιο φτωχό από το περσινό αφού δεν υπήρχε καμία σειρά(πέρσι είχε το κόκκινο ποτάμι), κανένα talent show(πέρσι είχε το x-factor),κανένα ριάλιτυ και έδωσε μεγαλύτερο βάρος στην daytime ζώνη με εκπομπές χαμηλής αισθητικής,εκπομπές που θυμίζουυν αντιγραφές από projects άλλων καναλιών (π.χ. style me up),γερές δόσεις κακού τηλεμάρκετινγκ,πρόγραμμα γεμάτο τρύπες και σχεδόν ανύπαρκτη prime-time ζώνη,θυμίζοντας εποχές Alter.Οι περισσότερες από τις πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές είχαν μέτριες έως κακές επιδόσεις, ενώ ούτε τα δελτία ειδήσεων είχαν καλύτερη τύχη.Oι ελάχιστες εκπομπές που τοποθέτησαν στην prime-time ζώνη(π.χ. Γράμμα για σένα,Εικόνες,Into the Skin,Και εγένετο ελλάς) μάλλον πέρασαν αδιάφορες για το μεγαλύτερο μέρος του τηλεοπτικού κοινού, ενώ ούτε στα τηλεπαιχνίδια είχε καλύτερη τύχη αφού το τηλεπαιχνίδι Joker δεν άντεξε ούτε για 1 μήνα στον τηλεοπτικό αέρα.Σχετικά χλιαρές ήταν οι επιδόσεις του Just the 2 of us,που ναι μεν κρατήθηκε σε υψηλά επίπεδα σε σχέση με τον μέσο όρο του καναλιού αλλά δεν θυμίζει σε τίποτα την επιτυχία που είχε το show τις εποχές που έπαιζε στο mega. Δυνατά χαρτιά του σταθμού οι εκπομπές του Αντώνη Κανάκη που έκαναν το ντεμπούτο τους στο Β'μισό της σεζόν (αν και το Ράδιο Αρβύλα θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερα να έπαιζε λίγο πιο αργά προκειμένου να υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία έκφρασης, το ότι παίζει τόσο νωρίς τους περιορίζει αρκετά αφού δεν μπορεί να παίξει με σήμανση άνω των 12 ή άνω των 16 ετών).Ακόμη ένα δυνατό σημείο του καναλιού είναι και οι προκριματικοί αγώνες της Εθνικής Ελλάδος.
Το πάλαι ποτέ "μεγάλο κανάλι" είναι και πάλι στον αέρα εδώ και περίπου 1,5 χρόνο.Όμως οι επιδόσεις του στους πίνακες τηλεθέασης δεν θυμίζουν σε τίποτα τις παλιές του δόξες.Φαίνεται ότι δεν έχει καταφέρει ακόμη να πείσει τους τηλεθεατές για το ότι είναι η συνέχεια του αγαπημένου καναλιού των προηγούμενων 10ετιών.Την περσινή σεζόν πορέυτηκε πολύ συντηρητικά με αρκετά περιορισμένο και λιτό πρόγραμμα που βασιζόταν κατά κύριο λόγο σε επαναλήψεις αγαπημένων σειρών αρχείου και ενημερωτικές εκπομπές χαμηλού κόστους.Κάτι το ότι βγήκε στα μισά της τηλεοπτικής σεζόν, κάτι η πανδημία που είχε μόλις κάνει την εμφάνιση της με αποτέλεσμα να παγώσουν οι περισσότερες τηλεοπτικές παραγωγές, ήταν λογικό να αποφύγουν να επενδύσουν σε ακριβά προγράμματα και να κάνουν συντήρηση δυνάμεων για να ξεκινήσουν πιο δυναμικά από την φετινή σεζόν 2020-21 με νέα ψυχαγωγικά προγράμματα.Όμως τελικά η αντεπίθεση τους δεν ήταν και τόσο δυναμική.Τα περισσότερα από τα νέα ψυχαγωγικά projects που έκαναν πρεμιέρα μέσα στην φετινή σεζόν απέτυχαν παταγωδώς.Οι εκπομπές Απόψε μόνο,Dina's bakery,1 εκατομμύριο yen, Auto Hub και η σειρά Σχεδόν ενήλικες απέτυχαν και ολοκληρώθηκαν πρόωρα με συνοπτικές διαδικασίες, και η λίστα αποτυχιών δεν τελειώνει εδώ.Απογοητευτικά είναι τα νούμερα που σημειώνει η πρωινή εκπομπή Πάμε Δανάή,το καθημερινό τηλεπαιχνίδι Supermarket sweep, η σειρά Έξαψη και η εκπομπή Roomies που όπως όλα δείχνουν θα μας αποχαιρετήσουν οριστικά στο τέλος της φετινής σεζόν.Ούτε και στην ενημέρωση πήγαν καλύτερα τα πράγματα αφού όλα τα δελτία ειδήσεων και οι ενημερωτικές εκπομπές,με εξαίρεση την εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου, σημειώνουν επιδόσεις κάτω του μετρίου και δεν θυμίζουν σε τίποτα τις χρυσές εποχές του παλιού mega.Τα δυνατά σημεία του καναλιού είναι η εκπομπή Live news που ανέφερα και παραπάνω, η μουσική εκπομπή Σπίτι με το mega και η σειρά Σιωπηλός δρόμος που έχει αποσπάσει πολυ θετικά σχόλια διότι αποτελεί μία ευχάριστη έκπληξη για την ελληνική μυθοπλασία και θυμίζει παλιές επιτυχημένες σειρές του καναλιού αλλά και ξένες σειρές συνδρομητικών πλατφορμών,δείχνοντας ότι το κανάλι παρά τις αρχικές αποτυχίες βρίσκει σιγά σιγά τα πατήματα του στον τομέα της μυθοπλασίας.To γενικό συμπέρασμα είναι ότι χρειάζεται χρόνος και πολύ δουλειά προκειμένου το άλλοτε αγαπημένο κανάλι να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των τηλεθεατών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου